יום ראשון, 19 בפברואר 2012

לא לשקר, להיזהר במסירת מידע

לא לשקר בתביעות ביטוח
במקרה שבו קרה לכם מקרה ביטוח, כלומר נזק מבוטח. חשוב להיזהר ולא למסור מידע שאינו נכון או מידע שאינן מלא.

שמאי הביטוח אוהבים לגבות עדויות מהמבוטחים בסמוך להתרחשות האירוע כאשר הם המומים ואינם זוכרים את כל מה שקרה ואת כל הרכוש שנגרם לו נזק.

אי דיוק במסירת מידע עשוי להיחשב כשקר ולפגוע בזכויות שלכם לקבל מחברת הביטוח פיצוי המגיע לכם בעבור רכוש שניזוק או אבד.

במקרה כזה, רצוי לומר לשמאי הביטוח שאתם נסערים מכדי לחשוב באופן שקול ולקבוע פגישה לאחר שתצליחו להרגע ולאסוף את כל המידע לגבי אופן התרחשות הנזק ופריטי הרכוש אשר ניזוקו או אבדו.

בכתבה מקיפה של עו"ד חיים קליר המתפרסמת באתר YNET תוכלו ללמוד על סיבות רבות מדוע כדאי לכם להיזהר במסירת המידע לחברת הביטוח.



בברכת שבוע טוב

שלכם


קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים בביטוח כללי ומנהל אתרי ביטוח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה